GPH Hotel

    GPH HOTEL – o scurta prezentare a functiilor de baza ale sistemului

    • Tine evidenta pe camere a serviciilor prestate catre oaspeti si emite facturile aferente incasarilor;
    • Tine evidenta pe Profile Individuale, pe Firme sau pe Agentii de Turism, furnizand informatii statistice si financiare aferente acestora.
    • Taxeaza automat convorbirile telefonice efectuate din camere;
    • Are posibilitatea de a configura mai multe categorii de tarife, pentru firme , agentii, etc., tarife ce pot avea valori diferite in functie de sezonalitati sau de zilele saptamanii(in cursul saptamanii sau weekend);
    • Tine evidenta rezervarilor pe orice perioada de timp in avans, si calculeaza disponibilul de camere pe orice perioada solicitata;
    • Poate emite bonuri fiscale aferente incasarilor in numerar, prin conectarea la calculator a unei case de marcat fiscal datecs MP55;
    • Conectat de GPH POS (sistemul de marcat din restaurant) permite incarcarea notelor în contul camerei oaspetilor care servesc masa in restaurant dar doresc sa achite la sfarsitul sejurului, la receptie;
    • La hoteluri de vacanta sau tratament, lucrul cu metoda “tichete valorice” devine eficient si sigur pentru ca elimina tichetele propriu-zise, soldul clientilor fiind controlat electronic;
    • Poate tine separat evidenta gestiunilor minibar si marfuri receptie;
    • Emite toate rapoartele operative si din arhiva necesare atat contabilitatii cat si managementului;
    • Sistemul poate fi operat concomitent de pe mai multe statii în retea;
    • Poate transmite in contabilitate datele solicitate în format electronic;

    Comments