GPH Hotel
GPH HOTEL – o scurta prezentare a functiilor de baza ale sistemului
- Tine evidenta pe camere a serviciilor prestate catre oaspeti si emite facturile aferente incasarilor;
- Tine evidenta pe Profile Individuale, pe Firme sau pe Agentii de Turism, furnizand informatii statistice si financiare aferente acestora.
- Taxeaza automat convorbirile telefonice efectuate din camere;
- Are posibilitatea de a configura mai multe categorii de tarife, pentru firme , agentii, etc., tarife ce pot avea valori diferite in functie de sezonalitati sau de zilele saptamanii(in cursul saptamanii sau weekend);
- Tine evidenta rezervarilor pe orice perioada de timp in avans, si calculeaza disponibilul de camere pe orice perioada solicitata;
- Poate emite bonuri fiscale aferente incasarilor in numerar, prin conectarea la calculator a unei case de marcat fiscal datecs MP55;
- Conectat de GPH POS (sistemul de marcat din restaurant) permite incarcarea notelor în contul camerei oaspetilor care servesc masa in restaurant dar doresc sa achite la sfarsitul sejurului, la receptie;
- La hoteluri de vacanta sau tratament, lucrul cu metoda “tichete valorice” devine eficient si sigur pentru ca elimina tichetele propriu-zise, soldul clientilor fiind controlat electronic;
- Poate tine separat evidenta gestiunilor minibar si marfuri receptie;
- Emite toate rapoartele operative si din arhiva necesare atat contabilitatii cat si managementului;
- Sistemul poate fi operat concomitent de pe mai multe statii în retea;
- Poate transmite in contabilitate datele solicitate în format electronic;