GPH Gesti

    GPH Gesti – sistem de gestiune cantitativ-valorica pt alimentatia publica – operat de un operator de gestiune primara;

    • Este sistemul care, preluand vanzarile din sistemul GPH POS, scade in baza retetelor stocurile din gestiunile restaurantului;
    • Permite managementului controlul cantitativ al stocurilor la materiile prime declarate, prin inventar inopinat sau programat, la doar unele produse sau la toata gestiunea;
    • Poate tine evidenta stocurilor atat la pret de achizitie (pretul mediu ponderat al stocului ramas) cat si in varianta clasica, la pret de vanzare, a unui numar nelimitat de gestiuni;
    • Permite stabilirea manageriala (dictarea) preturilor de vanzare ale produselor (nemaifiind necesar calculul retetelor);
    • Emite documentele de evidenta primara: NIR-uri, NPR-uri, Rapoarte de gestiune si Balanta stocurilor pe fiecare sectie/gestiune in parte;
    • Poate transmite in contabilitate datele solicitate in format electronic;

    Deoarece solutia informatica implica echipamente hardware (unele specializate), valoarea proiectului depinde în cea mai mare masura de necesarul efectiv de echipamente si de tipul acestora, aplicat la modul de lucru concret si organizarea activitatii din hotelul/restaurantul Dvs., precum si de cerintele managementului si/sau ale patronatului.

    Iata cativa factori care influenteaza alegerea echipamentelor:
    • - Sistemele pot fi instalate individual, pe statii independente, sau pe un server de date dedicat;
    • - GPH POS poate fi operat de la mai multe puncte de vanzare diferite (restaurant, terasa, pizzerie, bar de noapte etc) ;
    • - GPH POS poate fi operat de pe un calculator obisnuit sau de pe un echipament specializat tip POS cu touchscreen si cititor de cartele magnetice;
    • - GPH POS poate emite bonuri de marcaj direct in sectiile bucatarie/bar, sau pe o imprimanta comuna cu cea de note de plata amplasata langa POS;
    • - Notele de plata pot fi personalizate (si atunci necesita un anumit tip de imprimanta) sau pot fi emise pe hartie alba rola (pe un alt tip de imprimanta);

    Ca furnizor de solutii complete firma noastra ofera la cerere si echipamentele (inclusiv cele specializate), precum si consultanta necesara pentru stabilirea unui necesar optim. In functie de solutia integrala aleasa (software+hardware) se stabileste pretul final si se acorda facilitati de plata.

    In pretul programelor sunt incluse toate serviciile de configurare-personalizare, scolarizarea personalului utilizator si asistenta la punerea in functiune, precum si asistenta telefonica post-instalare timp de 30 zile (24 ore). Ulterior, serviciul de asistenta se acorda in baza unui contract de service incheiat separat.

    Va stam cu placere la dispozitie pentru informatii si detalii suplimentare si ne exprimam disponibilitatea pentru organizarea unei intalniri de prezentare a solutiei noastre informatice.